vickey is back on track

jag har varit lite off det senaste , framförallt när det har kommit till bloggandet ! dagarna har bara svischat förbi o ja har haft mycke o göra samt varit för lat för att checka facebook o uppdatera här . men nu e ja tillbaka , wuho ! antar att detta blir speciellt till ildas o neas stora glädje då ja dagligen får höra ; för helvete uppdatera blogggeeeeen ! ahaha härligt o veta att folk gillar min blogg iaf , eftersom statistik-kurvan inte har sjunkit trots att ja inte bloggat på typ 10 dagar :) lovely !

anyways så orkar ja inte dra hela baletten om vad som hänt på senaste .. ja har haft det asgött me mina vänner i solen då ja inte jobbat . ja har övningskört o det går kalasbra ! ja har festat o ätit god mat . så , hahaha en liten update går ju inte att undkomma :)


charmtrooooll ! älskar den här sötsaken . önskar ja va lika grym på piano - LOVELY !


peace .


Kommentarer
Postat av: Ilda

TACK! Det va mig fanåme på tiden! Hahaha!

Puss lovely <3

2010-05-24 @ 12:14:36
URL: http://didica.blogg.se/
Postat av: Vickey

Hahaa söötboll! Yes, miss vic is back on track nu fan :D me iphonen i handen hahaa kommer sluta illa ;) tack för idag Love !!! Puuss

2010-05-24 @ 22:36:34
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0