lill-lördag

idag är det onsdag men känns som om de e fredag ? konstigt nog .. jag sitter hemma i soffan o har funderat maaassvis på min framtid o hur ja ska fixa det med ekonomi-studierna när jag går mina trainee-år på salong , känns skönt att sitta o fundera på va ja ska välja för det får mig att inse att ja snart är där !!! samtidigt känns de förjävligt att veta att det är ganska exakt 3 månader kvar ! maaah ! ha tålamod , jag ? nänä ...

igår körde jag med mami igen , o för första gången gav vi oss ut på vägarna bland trafik ! det kändes asbra o enligt mamma gick det bra :) inga kärringstopp eller lastbilar iaf hahaha det räknar jag som en smärtfri körning : ) idag blir det jobb osedan hem för myskväll antagligen :)






peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0