just another manic monday .. and tuesday ..

.. and i love it !

igår blev de mys med bror på balkongen innan vi kicka till torget för att möta upp stef o nea . sedan blev det en sväng in på telenor för att ÄNTLIGEN få hämta hem min underbara , SAKNADE , älskade , fiiina iPhone :D 2 månader utan min fina haha omg att ja ens överlevt !
därefter blev det färd in mot linné o mysfika på condeco i solen :) sedan blev de fika på cappucino o hook me ilda :D efter de va klockan helt plötsligt sex o de blev färd hem till syster för att passa felly en stund då syster övningskörde . felicia är för övrigt SÖTAST i världen o den mest envisna unge förutom mig själv ja någonsin mött . omg säger jag bara ! hahaa she's mad crazy but i love her for that ♥
efter det va de min tur att övningsköra o de gick kanonbra o va kanonkul i vanlig ordning :D sedan åkte ja till nea o vi tog en promenad o hämta hennes grejjer från HM som kommit . sedan svängde vi förbi min älskade lilla mormor på en kaffe o kackel :D myyys !

imorse vaknade jag liggandes på nea typ haha myyys . därefter blev de scones o mys-frukost . sedan snokade vi igenom hela internet efter bilskolor i ängelholm som har intensivkurser . vi bokade in oss på kurs i 2 veckor den 9e augusti så förhoppningsvis alla kära vänner har både ja o nea körkort mot slutet av sommaren :D yayyy !
därefter fixade ja neas hår o sedan blev det färd in mot stan o hook me stef för jobb . efter ett par timmars jobbande drog ja stef o sandra på en quick afterwork på vasastan i kvälls solen - lovely !

***

imorgon blir de hook me emmi osen hook me leila :D därefter jobb !



peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0