vardaglig rutin & kvällspromenader ..

.. det är något ja mår riktigt bra av ! jag ÄLSKAR att ja äntligen återfått rutin i min vardag ! enkla småsaker såsom att gå upp tidigt och få saker gjorda , jobba så att man gör sig förtjänt av en inkomst samt umgås med gullungar är bara några få av dom sakerna som gör att jag trivs så mycke mer än att vakna kl 14 , inte ha ett skit o göra förutom vänta på att alla slutar jobba o typ kolla teve för det inte finns annat o göra . god damn , det är så sant som julie my love alltid sagt till mig så länge vi känt varandra ; du är en sådan person som måste ha rutin i ditt liv , annars mår du inte bra ! och hon har så jävla rätt . den lille muppungen känner mig alltför väl :)


igår jobbade jag 12 timmar , kändes dock inte som så länge men det kändes i kroppen haha . så efter jobbet tog ja o nea en promenad till frölunda torg där vi mötte upp adis för att gå en liten sväng genom kära frölunda :) jag ääääälskar verkligen kvällspromenader , så jävla bäst ! när ja sedan kom hem till min syster tog det ungefär 15min sedan sov jag som ett barn haha . trött eller ?


***


imorse vaknade jag kl kvart i 8 , va inte alls nöjd så somnade om igen . sedan vaknade jag vid kvart över 8 att min syster sitter me felicia o diskuterar min rumpa o om hur stor den är ?! jaha ? haha lovely ! sedan mötte jag mamma för att hämta sax o grejer så ja kan klippa gaby o nea idag .. nu ligger felly i badet , jag hör henne ända hit till vardagsrummet hahaha GULLUNGE ! "blah blah blah" oså lite plaskande haha sötboll :)



peace .


Kommentarer
Postat av: julees

LOVE YOU!



så, nu kan du börja gå kvällspromenader md mig då KANKSE?!:):)

2010-03-18 @ 18:13:14
Postat av: vickey

hihi de vet du älskling <3 vi kan gå varje dag när ja inte nanar hos syrran då ja börjar typ 7 på morronen :D YAY ! love u <3

2010-03-18 @ 22:18:29
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0