insane in the membrain

jag är trött på det som varit . helt ärligt . hur mycke ska en människa klara av innan man knäcks på mitten ? uppenbarligen klarar vi av mer än vi tror , eftersom drama efter drama sker HELA tiden - trots att ja inte längre är inblandad i något - men efteråt fortsätter allt som vanligt .. tillbaks till den bittra o svekfulla sanningen . jag har inte alltid levt mitt liv såhär knasigt , bara för en kort tid och jag är redan sick of it . dags att dra sig ut innan det blir till ens vardag att må dåligt pga crap o people som inte ens förtjänar det ..

i vilket fall som helst är jag TRÖTT på det som skett det senaste , jag är TRÖTT på mina val jag gjort , jag är TRÖTT på större delen av min omgivning , jag är TRÖTT på att bli övertalad till något jag inte vill , jag är TRÖTT på att samma sak händer om o om igen - när ja inte ens trivs me de ? jag är TRÖTT på att försöka få folk att förstå , utan mening . så sant som de va sagt , what goes around comes around o de finns ingen annan än sig själv att skylla när det väl hits u in the face ! dock äääälskar jag att jag börjar komma iordning , börjar känna mig glad igen , börja känna lite harmoni :) det är underbart ! att få en vändning i livet är aldrig fel , det vet alla om som fått vara med om en ...


*

en sak ja vill säga är att jag är sååå glad att ja har min vän nea . asså alla min vänner betyder , det vet dom om ! men nea är en av de få som jag i dagens läge litar på .. hon hjälpte mig att få jobb fort som fan efter att ja fick reda på att det inte blev nån flytt till malmö , o hon är den som stått vid min sida genom det mesta på senaste - samt varit den som faktiskt gett sin ärliga åsikt !!! ja tror inte folk förstååår hur mycket ja uppskattar en ärlig åsikt , varesig den är lik min åsikt eller tvärtemot .

dags o nana nu , alldeles för många timmar jobb imon för att nana sent .

peace .


Kommentarer
Postat av: Nea

ohhh snuff!!! söt... jaha då sitter man här och läser detta och tårarna rinner ner för kinden.. känslig neeeeej neeeej... hahahhaha hörs i morgon hjärtat!!!

2010-03-23 @ 22:26:29
Postat av: vickey

Nämen älskling dåååå :) <3 du e då min lilla vinge :D yes hörs imon, Love!

2010-03-23 @ 23:21:00
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0