speachless ..

sitter här me mariah carey - i wanna know what love is på mys-faktor-volym o funderar . vet inte riktigt va ja funderar på , men ja är lycklig . jag känner det ! o när jag är glad vill ja dela med mig , inte skryta . jag önskar att ja alltid kunde få känna såhär , o även alla andra . jag skulle aldrig önska att någon var olycklig , alla förtjänar att känna sig trygga o vara lycklig i nuet . visst , många tider SUGER . det finns tider då alla är dumma i huvvet o man hatar o är hatad av alla ! men det är sådana här mys-stunder som fyller tomrummet på kärlek i de där hopplösa stunderna :)


sometimes the person you fall for just ain't ready to catch you
jobbig känsla , definitivt .. but I can't predict the future




peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0