sleeeeepy !

omg så trött jag är idag . ni får ursäkta min lazy ass update men ja har ett jobb haha . idag har jag jobbat 12 timmar , är heeelt slut i huvvet - men kände mig lite skyldig att uppdatera då ja får höra ungefär 7 gånger om dan att ja suger på att blogga haha . imon börjar ja för övrigt kvart i 8 , again .. så tyck synd om mig :P

anyways så va helgen ganska mysig :) jobbade till halv 11 i fredags , o efter det blev hem till sängen o mys med syster som sov här ! sedan upp me tuppen o jobba .. efter jobbet i lördags blev det passning av barnen en stund , sedan mys med stef o diana o massa pizza :D därefter blev det spontan utgång .. va egentligen alldeles för trött för att röra mig , men för busig för att sitta hemma .. det blev en snabb visit på nivå , för att sedan släpa hem miss drunkenmonkey herself haha . sedan fick vi besök av buspojkar mitt i natten ! det blev bland annat knasiga lekar o dans - i vanlig ordning haha . rödvinet som dracks ska aldrig drickas igen , huvudvärken ja hade igår va värsta ever ! de va sådääär kul att vakna halv 6 imorse o ta sig upp till jobbet ...




***

en till sak ja vill dela med mig av innan ja ska nana för natten är att den här låten är så jävla mysig ! den va min favorit när ja va 15 år , kom o tänka på den häromdagen .. asså , alla minnen som kommer upp när ja lyssnar på den får mig att rysa sådär igenom hela jävla kroppen .. liiiiite tokigt !








peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0