nobody'sgonnatreatuasgoodasiam-justdon'tfuckmehun

jag håller med nea , ilda & många andra just nu som inser mer o mer att ödsla tid på onödiga "vänner" är fullkomligt idiotiskt .. jag har själv börjat inse detta o säger därför som dom ; livet är för kort för att slösas bort . älska de människor som älskar o behandlar dig väl , släpp resten - they ain't worth it . alla som känner mig väl vet att jag gör ALLT för mina älsklingar , men fucka mig en gång - shame on u , fucka mig två gånger - shame on me . jag har varken tid eller ork att lägga energi på fler vänner som sätter kniven i ryggen på mig .. jag orkar inte heller med nån slags falsk vänskap bara för att "vi en gång var vänner" , näe det tänker jag inte vara en del av . så som sagt , släpp resten .


girlpower ;) HAHAHA i just had to ♥



peace .


Kommentarer
Postat av: Anonym

true story!

2010-03-29 @ 18:12:09
Postat av: anonym

Det är nog så många ser dig.... ta vara på nea nu hon verkar vara den enda som fortfarande vill vara med dig

2010-03-29 @ 19:47:08
Postat av: vickey

självklart ska ja ta hand om henne som den underbara människa hon är :)

2010-03-29 @ 20:27:22
URL: http://vickeylicious.blogg.se/
Postat av: nea

hahha jaaa ta vara på mig..hahha personen över.. hallå?? det e ju sant.. varför ska man behålla såkallade vänner som inte är vänner... då är man ju bara en utnyttjad person eller en utnyttjande person... hur fan kan man då stå ut med sig själv??



go vic goooooo vic!!

2010-03-29 @ 22:01:46
Postat av: vickey

mhmmm ! så sant min kära haha så sant :)

2010-03-29 @ 22:22:58
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0