mys-fika & aggressioner ..

idag blev det en oanad mys-fika med mina fina tjejor i stan :) emmi kom hem till mig o vi flumma runt som vanligt , därefter mötte vi upp nea , stef o hanna - o på efterkälken kom lilla sosso :D det blev en fika på Soho , guuud va gött det va att sitta ute o röka o bara mysa o kackla sådär som bara vi kan :)

därefter blev det färd mot frölunda torg då nea o hanna skulle jobba . passade på att springa in på telenor för att lämna in min telefon innan försäkringen går ut .. försäljaren frågar mig om ja har gjort en säkerhetskopiering på telefonen då ja frågar om numrena kommer finnas kvar - VILKET VAR MYCKE VIKTIGT ! jag svarar då ja och han säger att då är det inga problem , kontakterna ska finnas på sim-kortet . jag tar ut sim-kortet , stoppar in det i låne-telefonen , men finns där en endaste liten jävla kontakt sparad ? NEJ ! asså .. att ja inte tog telefonen o körde upp den i arslet på han ! hungrig som fan va ja också vilket INTE gjorde saken bättre !

anyways , efter sosso lugnat ner mig blev det färd hemåt för att laga mat = vickey nöjd haha :)



dags att återgå till städningen nu :)


peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0