lovely !

idag har varit en riktigt härlig dag , trots att ja klagat på att jag är trött o svag hihi :) först blev det som sagt promenad me syster , felly o adis . vi gick på en galet lång promenad i över 2 timmar , skööönt ! ja tvingade sällskapet att gå me till mitt kära jobb för att köpa mina favorit godisar , mina döskallar hihi SÅ GODA ÄR DOM !!! enligt adis smakade dom skit , men glad va ja ändå haha mer till mig :P

sedan kom nea o vi åt grillad kyckling me potatis sallad , yummie ! därefter däckade ja halvt i soffan så det blev ingen klippning på någon idag haha . det får vi ta på söndag .. nea hade ändå glömt slingorna så vi tänkte att det är lika bra att vänta o göra allt samtidigt :) därefter kom mami o plocka upp mig , casper o nea o körde hem oss till mig . sedan blev det lax-lasagne , chips o chill framför teven = NICE !


imon blir det jobbelijobb , därför ska ja gå o nana nu !


peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0