Gabriella Bech

jag skulle bara vilja dedikera ett inlägg till förmodligen en av världens underbaraste människor som någonsin vandrat på denna jord ; min syster

min syster o jag har gått igenom ALLT som syskon & bästa vänner kan gå igenom . jag älskar henne så otroligt mycke att jag inte finner ord ! när hon inte tar hand om mig o mina problem är hon även en fucking super mom me 2 underbara kids :) hon finns alltid där för mig o jag finns alltid där för henne - that's what i call love of lifetime ! utan Gaby vet ja inte alls var ja skulle varit idag , då hon är hjärnan i familjen . hon kommer alltid med goda råd , hon är alltid den som hjälpt mig när ja hamnat i en tricky situation eller tagit hand om mig när ja behövt komma bort från allt o alla .. at the end of the day vill ja bara att alla ska veta att jag uppskattar verkligen min syster , inte bara för att hon är min syster utan även också för att hon är min bästa vän :)♥


min 19-års dag på Deep haha humor !

gaby , myself & ojja innan Brandys konsert i somras

hot as hell efter jag färgat henne till brunett :D




peace .


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

din syster är snygg som fan! ni två borde ta foton sånna dära fina foton med varandra.. dösnygga båda två!!!!!!

2010-04-01 @ 00:00:55
Postat av: vickey

Jag tackar både från mig o min syster :) Gulligt sagt ! Ja vem vet , kanske dyker upp nångång inom kort :) Peace .

2010-04-01 @ 01:01:02
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0