fylla , bollspel & mums-mat

just nu sitter jag i köket o äter sushi me min groda nea :D yay ! stef kom precis innanför dörren hihi .. sushin är för övrigt sjukt smarrig ! tidigare idag va ja ute på promenix me adis , därefter mötte vi upp max som va ute på vift .. sedan slutade nea kl 1 o då åkte vi hem till mig för att göra pannkakor :) myys ! sedan däckade ja o max i sängen som 2 små barn haha , o nu sitter vi här :)

helgen var för övrigt alldeles okey .. det blev juggefest i lördags o tidig däckning i fredags . fyllan satt fint i lördags , haha men shit va ja inte kan hantera bakfyllan längre . jag är nuförtiden en stylt-mormor !






stef , nea n myself ska på fotbollsmatchen strax :D buuusigt !
imon blir det jobb mellan 7-12 så ikväll blir de nana tidigt !

peace .


Kommentarer
Postat av: Ämil

vem är geniet bakom denna bilden då??? va va va??? tell me?? who's the man!! who!!?? Tell me... säg nu ...vem det vara?

2010-03-23 @ 00:02:05
Postat av: vickey

hehe it's u emil :D hitta den i ett gammalt album , måste va 2 årsedan du fixa den åt mig ?? ja e liten där :D hihi

2010-03-23 @ 21:21:55
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0