don't go chasin waterfalls ..

näe det kanske inte är det smartaste , men fan va bra jag mår :) psykiskt då asså haha fysiskt mår ja arsle . har ont i benen o kroppen , men det är det värt så ja klagar bara lite haha .

imorse kom sosso o väckte mig o nea o vi hade mysig våffel-frukost dagen till ära ! det blev sjukt smarriga våfflor me allt möjligt på , lovely :) jag har även plattat neas hår o fixat lite , ska snart ta tag i sossos hår o pilla också , tjoho :)

VET NI VAD :O inatt drömde ja den sjukaste drömmen , helt knas va de ! orkar ej berätta allt men de som är viktigast att berätta var att ja flög upp i luften då hästen kastade av mig o ja flög ut genom stalltaket .. sedan föll jag ner bland nässlor o högt gräs , då befann jag mig i rondellen vid grevegårdsvägen ? haha iaf .. va ju tvungen att söka upp på internet vad som menas då man faller i drömmen , då jag drömt detta ett par gånger de senaste månaderna ;

Falla / ramla
Att tappa fotfästet.
Släppa taget om ngt och slänga sig ut i det okända utan att veta hur det slutar.
Kan även symbolisera "platt fall" beträffande något projekt.
Att falla i anseende

http://dromcentrum.se

***

näe nu ska ja krama om nea innan hon kickar till jobbet , sedan ska ja fixa me sossos hår :) bilder osv kommer ni finna på min andra blogg på http://vickeylicious.blogg.se/delicioushair !



jag älskar mina flickor :D


peace .


Kommentarer
Postat av: Erika

Hejsan!

Ville bara säga att jag också drömt jättemycket det senaste om att ja faller också.. Jag tror det beror på att man går vidare i livet från gammalt som varit jobbigt, som jag förstått det är det liknande du gått igenom när jag läser din blogg?

Ha det så fint=)

2010-03-25 @ 15:53:17
Postat av: Gabbe

Lilla Skruuuutt, det är klart du landar i rondellen hos mig... Du vet ju att jag alltid finns där, redo att plocka upp bitarna <3<3 löve joooo

2010-03-25 @ 19:25:50
Postat av: vickey

Erika; hehe ja ungefär så! De stod i informationen där ja läste att den här typen av dröm samt att tappa tänderna e jättevanliga!

Gabbe; ja veeeeeet <3 love u mestaste :D

2010-03-26 @ 10:28:03
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0