DAMN , life's good sometimes :)

nyss hemkommen från 12 timmars jobb , samt chillilei me mina brudar på mcdonalds :D mys !

jag har två roliga saker att dela med mig av och en mindre rolig . 1 ; JAG SKA INTE BETALA TILLBAKS PÅ SKATTEN haha heja mig ! jag får istället tillbaka lite över 2.000:- , behövde jag det eller ? JA ! 2 ; ja fick papper idag från Svenska Frisörskolan & jag är lycklig som utav bara .... att ja blivit antagen o snart ska få börja :D nummer 3 som då inte va lika roligt va den att ja fastna me håret idag på jobbet - på BANDET ! eller ja , löshåret då hehe . det sögs ner igenom springan o ja fick dra för mitt liv för att få upp det fort som fan för att inte hela längden skulle åka med in . det slutade med att ja fick mitt löshår ofrivilligt toppat :( buhu !!!


mina bebisar & jag i Båstad . åh va ja saknar sommaren nu . JÄTTEMYCKET ! ♥



peace .


Kommentarer
Postat av: sosso

HAHAHAHAHAAHAHAHHAHAAHAHAHAHA! Det kan ju enbart hända dig jävla cp barn!



Vilken syn!



Love ya även om dittlöshår e nån cm kortare haha!

2010-04-01 @ 00:23:18
URL: http://sossoooo.blogg.se/
Postat av: vickey

HAHAHAHA JA VET ! så jävla hemskt :( men va bra att ja fortfarande e din girlie trots nån cm kortare på höger sida ;) hahahaha <3

2010-04-01 @ 00:58:40
URL: http://vickeylicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va töntig du är som har löshår, inte nöjd med ditt utseende eller? klantig som fastnar med det i kassan!!! BIMBO hade jag sett dig hade jag skrattat åt dig!

2010-04-01 @ 13:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0