big ass update !

hey mina kära ! antar att många undrar varför jag varit borta från bloggen ett tag , då ja har haft mellan 80-150 läsare om dagen trots att ja inte uppdaterat på 11 dagar ? :) för en bloggerska kanske det inte är nånting , men för mig är det rätt nice då ja inte förväntar mig att folk ska läsa min blogg ...

anywayyys , anledningen till att det inte blivit mycke update är för att förra måndagen åkte jag in på sjukhuset . vad felet va på mig vet fortfarande ingen så kan tyvärr ej ge er något svar . ja åkte iaf in akut på östra med magsmärtor och kroppsmärtor som inte liknande något ja varit med om förut ! det mest fruktansvärda ever , så ja e glad att ja mår bättre nu :)
efter sjukhusvistelsen kom ja hem på torsdagen , och blev beordrad av läkaren att vila ut till söndag . så förra torsdagen hade ja o stef myskväll hos mig med massa film ! i fredas blev det bus på stan med stef julie o sara , därefter mys med massa underbara flickor o ja skratta som aldrig förr ! hahaha sedan åkte ja hem o mötte upp nea o hade myskväll hos mig ! i lördags blev det upp tidigt då ja åkte me emmi till stallet för att hälsa på bullen som ja inte sett på 10 000 år , därefter blev det en sväng till laholm för att kolla hopptävling . i lördags kväll hade vi familjemiddag med ma o pa's vänner - sjukt mys ! därefter blev det en sväng hem till käre yannick . det blev full fart på alla barnen , vilket resulterade i att vi kicka in till stan . det blev en liten vasastan (yay!) i vanlig ordning haha . i söndags blev det chillilei i stan me nea , då hon behövde göra en shoppingrunda haha . sedan i måndags har det varit jobb jobb o jobb på schemat , samt övernattning hos min syster . därav min lazy ass update här på bloggen haha .

men nu e ja hemma o börjar inte förräns kl 15 idag :) så snart blir det hook me gaby o felly för pannkaks-bus :)



yannick , hahaha det finns bara en mongolid som du haha !

hur va de nu ? fuck u , peace & ... HAHA ! för roligt ..

älskling & ja har lunch-date på paprika :D

mina små älsklingar :)



peace .


Kommentarer
Postat av: Adis

westside, eastside, fuck you & peace haha :D

2010-03-11 @ 13:30:02
Postat av: vickey

HAHAHAH för skön är du :D

2010-03-12 @ 01:02:18
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0