bästa

min favorit skådespelare just nu heter Angie Bolen . hon är fett awesome ! hon har just nu en roll i serien Desperate Housewives där man ser henne som den galne italienska morsan som i senaste avsnittet hotade mr Solis efter att han lagt en hand på hennes son . hon har även en roll i serien Joey som ja älskar haha , även där har hon en roll som en galen italiensk morsa . för rolig skådespelare ! älskar hur hon ena sekunden är så himla lättsam o nästa helt över-fierce o skapar drama som ingen annan !!! näe , lätt hur grym som helst :D för övrigt ÄLSKAR jag hennes hår , guldlock eller ? indeed :)




peace .


Kommentarer
Postat av: Anonym

typ som du ju! du kanske har funnit din andra hälvt?

2010-03-25 @ 22:09:43
Postat av: anonym

Håller med föregående talare, drama verkar vara det du lever för... ;-)

2010-03-25 @ 22:43:49
Postat av: vickey

haha true true .. men me tanke på att 2 st anonyma personer har skrivit de där så gör de mig ganska säker på att de är 2 personer som inte känner mig .. ni kanske e bekanta med mitt gamla jag ?! men sådan är jag inte längre :) hett temperament kommer ja väl aldrig ifrån, men dramat ...

2010-03-26 @ 10:20:52
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0