alkolås

ja , varför finns inte det installerat i alla mobiler ? fyfan ! ja blir så trött på mig själv ..

nu e ja hemma efter en GALEN utekväll med stef , nea , sussi , gayi o massa andra roliga människor :D det blev hysterisk förfest igår ute i frölunda , därefter full fart mot park lane ! det var queer-night o sjukt mycke snygga transor överallt ! kvällens bravader blev galet många och roliga , haha men man måste nästan varit med för att förstå det underbart roliga i det hela :D dock slutade kvällen i alldeles för mycke alkohol o skratt - men visst älskar vi de ? :)

***

nu ligger jag i min säng med sosso , vi ska ha lite filmkväll :D myys ! hoppas nea pallar ta sig ut till bergsjön sen när hon slutat haha fast det lär hon nog inte göra , det hade inte ja gjort iaf :P stackarn som måste ja jobba - jag lider me dig !!! du vet att ja är i bakfickan !



peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0