vinvinvin

pratade precis med min lilla Ilda som fortfarande befinner sig i småland , men ikväll åker hon hem så imorgon får ja se min lilla kyckling o hennes fina mage :D hihi jag kommer typ låtsas att ildas mage är min boyfriend imorgon på fyllan hahah bättre de än o försöka finna en riktig boyfriend efter typ 17 glas vin iaf haha . vi får väl se vad Ilda tycker om den idén imorgon hahaha :D

för er som inte riktigt förstår så är det så att vi ska fira Ildas b-day imorgon :) det kommer bli vin , vin , skratt , härligt folk , vin , vin , snacks , mat , vin o lite mera vin hahaha . ska bli så himla roligt ♥


båstad sommar 2009




peace .


Kommentarer
Postat av: Ilda

Hahaha klart du får frugan! Its you and me, you know it ;)

2010-06-11 @ 12:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0