sol , vind o vatten

höga berg o djupa haaaaav hahaha näe . skämt osido .

idag har jag , stef & syster + barn varit ute hos mormor på kårholmen :) vi åkte ut 9 imorse o kom precis hem , snacka om att en hel dag i solen tar på krafterna ! i'm exhausted ?! men men , klagar absolut inte ! idag har jag tagit mitt första dopp i svenskt vatten på 2½ år (heja mig) i "skojarviken" som den heter . sjukt mysigt . det var dock iskallt men gjorde inget eftersom ja höll på att koka över efter 2 timmars intensiv solning på gräsmattan haha ! vi har även ätit massa god mat som bara mormor gör bästast o fikat osådär :) LOVELY ! jag älskar verkligen sånna här dagar när man kopplar bort allt jobb o skit här hemma !!!

det har även varit papparazzi på oss idag haha :D

OKEJ ! SÅ ATT ALLA VET HAR JA SUTTIT HÄR SEDAN TYP 8 O FÖRSÖKT FÅ MIN MOBIL O SYNKRONISERA SIG MED MONGOLIDDATORN SAMT FÖRSÖKT UPPDATERA BLOGGEN MED BILDER MEN .. INGET VILL FUNKA SÅ NU SKITER JA I DE HÄR ! JAG GER UPP . JAG HAR NOLL TÅLAMOD O STRYPER NÅGON SNART ! SÅÅÅ .. TACK O ADJÖ FÖR MIN DEL IDAG ! nu blir de so you think you can dance , csi sedan sängen !!!




peace .


Kommentarer
Postat av: Ilda

hahaha gumman da! Du låter precis som mig när jag hormonflippar haha!

<3

2010-06-29 @ 22:15:49
Postat av: Vickey

Haha jaaaamen ja blir så upprörd o ledsen :( Varför kan de inte bara funka som det ska ?! Nääe , de verkar ju onödigt ! Haha faaaan :P Saknar dig love , ringer imon på förmuddagen <3

2010-06-29 @ 22:25:01
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0