näe för i helvete nu jävlar !

haha tittar på kort från senaste tiden o detta är inte okej ! jag äter typ hela tiden o tränar inte ett skit . ain't workin any more . jag ska pröva o banta ! ni hörde mig , haha jag tar iof ganska lätt på de - MEN ja ska fan pröva för att se om skiten funkar . det blir såndär nutrilett shake . man ska dricka 5 sådana shakes om dagen o minst 2,5 liter vatten om dagen . verkar inte så jobbigt , men tydligen kan man hålla på med dom i 3 veckor i streck , så ja tänker faktiskt ge det ett försök :) det står att det är måltidsersättning o att man får i sig det viktigaste som kroppen tar upp genom att äta dessa , så let's go :) imorgon börjar jag !


nu e det saw 2 på teven , därefter sängen . är dödstrött :/







peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0