jävla skit teknik !

jag e så jääävla trött på alla tekniska saker så jag tror jag hissar vit flagg snart asså ! som ni läst tidigare i min blogg va ja utan min iphone i 2 månader då den va hos doktorn o blev opererad , o sedan ja fick tillbaka honom så har han inte gjort nåt annat än krånglat ! nu när ja försökte synkronisera skiten me datorn för att få över bilder o annat så låser sig hela telefonen o vägrar funka o itunes totalt kollapsar ! ja va 3 sek från att kasta ner skit telefonen från balkongen !!! som tur är hittade ja pappas sladd o fick för mig att pröva me den o nu verkar de funka ?! konstigt .. men ska om-installera hela skiten så får se om touchen vill funka igen o ifall den går med på att vara som den ska . annars knäcker ja den seriöst i 2 delar !



peace .


Kommentarer
Postat av: Stoffe

Vilken version av iphone var det du hade?

2010-08-22 @ 16:21:37
URL: http://stoffs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0