i remember when i used to love him .. but time goes on .

sjukt ändå när man tänker tillbaka på gamla äventyr , gamla förälskelser , gamla grejer man gjorde för längesedan o även ganska nyligen o inser ; vad i helvete höll jag på med ? jag gillar den känslan big time ! för mig känns det som en release då jag antar att ja tänker sådär eftersom ja går vidare från back in the days till the future . vem vet vad framtiden ger ? mer drama , mer kaos , mer panik ? kanske det . men som en viktig person en gång sa till mig (r.i.p) som ja sent kommer glömma ; everyone deserves a second chance , the tricky part is not to screw it up like u did the first time ! SÅÅÅ SANT ! alla gör misstag , ingen är perfekt - most certainly not me . men vi gör misstag o dumma saker , o det e för att lära oss utav det vi gjorde i samma veva som vi växer upp ! för vissa kanske det bara tar längre tid än andra att inse . vafan jag e 22 , börjar inse saker nu . jag dömer ingen .

***

i know it's crazy
he pulled me back with just a smile
now i feel these things inside
i haven't felt em' in a while
and i'm sure that they will go away just a little time
he'll always be that boy to me
but now i gotta let it be




some people just ain't no good for u , even though u love them .


high on life n lovin' it !



peace .


Kommentarer
Postat av: Maria

Otroligt väl valda ord! Du är väldigt smart tjej du, har nog mer koll än folk vet om.. Låt aldrig nån ta dig för givet!

2010-06-02 @ 08:50:13
Postat av: Ilda

Kunde fan inte ha sagt det bättre själv gumman! Mycket bra skrivet, stolt jag blir =D =D =D!!



Puusss <3

2010-06-02 @ 11:42:46
Postat av: Vickey

Hahaa sötaaa <3:)

2010-06-02 @ 17:56:59
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0