hahaa

förlåt ja måste bara skratta åt mig själv o mitt tidigare inlägg som ja skrev i lördags .. ja tror ja va lite förvirrad ! jag har inte inskaffat mig produkterna som krävs för allt det där så jag har bokat om min bantning tills nästa måndag efter midsommar helgen istället :D hahha såå nu vet vi det att ja e lite knasig också :D

anywayyysssss .. kom nyss hem från bästaste Gayi som har fixat om mina fina naglar :D nu är dom persiko-mango-orange , typ :) ursnygga i vilket fall som helst ! då ja ligger i mörkret med endast teven o datan på så har ja noll kraft att ta mig upp igen o tända lampan så bild får vänta tills imorgon :)

***

till midsommar-helgen blir det båstad med familjen osådär .. ska bli riktigt underbart ! bryter visserligen en tradition som varat i många många år , men som vi alla vet så ändras tiden o även vi människor . ja hoppas att alla här hemma får en lika mysig o underbar midsommarafton som ja tänker ja iaf :)


på busigt äventyr

gapskratt i baren




peace .


Kommentarer
Postat av: nea

hahahha älskar att du skulle försöka.. sååå söt.. lycka till med det efter midsommar då.. hahha söööt

2010-06-22 @ 00:55:21
Postat av: Vickey

Alltid värt ett försök ;) hihi

2010-06-22 @ 01:42:06
URL: http://vickeylicious.blogg.se/
Postat av: Patric

Du är så sjukt charmig! Helt otroligt..

2010-06-22 @ 21:39:46
Postat av: Vickey

Tack :) gulligt sagt ..

2010-06-23 @ 15:41:27
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0