bitterfitta

idag har jag varit en bitterfitta o tack min älskade Stefanie Forsgren som alltid står ut med mitt värsta beteende ! u are my sunshine in the rain (romantiskt o fint haha) . vet inte riktigt varför ja precis flinade för jag är verkligen så jääävla irriterad . har varit det sen ja vaknade kl 8 imorse o denna dagen har inte precis medfört någon glädje då ALLT , precis ALLT går käpprätt åt helvete . det värsta jag vet är när jag inte får som jag vill eller då mina planer rivs itu . alla som känner mig på riktigt vet att jag är jävligt organiserad o får panik när något inte går som jag tänkt , men det VÄRSTA som iomed med en sådan sak kan hända är att någon är uppkäftig , dryg eller kör med kaxig översittar stil mot mig . då tappar ja tålamodet på 3 sek . åååååååååååh . näe ,
kaffe o cigg nu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0