b-day n' bbq

denna helgen har varit kanonawsome ! i fredags blev det först jobb , därefter hook med ilda , stef & derya i angered för mat samt alkoholshopping :) efter typ 1½ timmes velande fram o tillbaka i angered centrum begav vi oss hem till ilda för att fixa mat o greja inför hennes b-day firande ! det finns massvis o säga om denna kvällen men ja sammanfattar den såhär ; LOVELY ! underbara människor , härlig musik , halvbra utgång iof men det gjorde inget eftersom att de va så bäst hos ilda :)♥


söt,snutt,wifey,maffia,myself,love & gullefjun :D

bästaste Ilda , puss o kärlek :D

ett försök att få alla flickor samlade haha

***

efter jag vaknat till liv av min bakfylla igår så blev de färd mot torslanda o bbq hos christian . massa mysmänniskor o god mat o lite cider regnet :D lovely ! det blev även mycke dans o öl-drickande , därefter en av de roligaste "taxi-resor" hem hahaha så jävla kul att alla ser ut som ett frågetecken när en buss kommer o parkerar utanför huset hhhaha omg ja skrattar så ja dör när ja tänker på det :P


christian o joel goes .. out of order ? haha

mitt mongolid barn :P

mina haffypaffar :D

hahah "taxi-bilen" hahahaha omg ja dör

joel trivdes fint bak i "taxin" hahaha



overall en uuunderbar helg :D♥

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0