ang. mina ögonbryn

då jag rätt ofta får komplimangen "snygga ögonbryn" o frågan "hur gör du för att få dina ögonbryn sådär?" så tänkte ja göra ett litet inlägg om hur jag får till mina ögonbryn haha hade senast igår en läsare som lämnade en liknande kommentar här i min blogg .

så hur gör jag ? tricket är väl att jag inte använder penna , vilket många reagerar på då dom oftast ser naturligt "färgade" ut , men det är dom inte haha jag har egentligen bara en vit buske i pannan men jag nopprar o formar brynen , sedan färgar jag dom .. oftast blandar jag svart o mörk brun för att de ska bli någorlunda lik nyans som mitt hår . sedan gör jag inte mer än använder mig utav IsaDora's eyebrown gel (den bruna) som det står ska ge färg men det gör den inte haha .. men den funkar lite som en mascara för ögonbrynen o formar dom snyggt samtidigt som den ger lite "stadga" i ögonbrynen så dom håller formen . antar väl att gelen stelnar till eller något .


här är dock inte mina ögonbryn färgade på 2 månader , så dom e rätt ljusa .



peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0