alltså SHIT !

jag är jag o inte du . jag bestämmer precis vad JAG vill göra med mitt liv o mina val har ingenting med någon annan o göra än mig själv ! folk som hela tiden räknar med att andra ska hålla dom i handen eller som får panik eller blir sura så fort man "gör något utan dom" får faktiskt lägga ner , genast . e så trött på det så jag spyr ! eller varsågod , fortsätt .. men räkna inte med att jag står ut mycke längre till .

kom precis på att det är en av några anledningar till att jag är bitterfitta rätt ofta nuförtiden .
så nu vet ni som klagar på mitt griniga beteende varför jag säger ifrån som jag gör . sick n tired .

***

nu blir de färd mot min kära Ilda o myskväll :D♥ imorgon väntar jobb :/






peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0