a bitter sweet symphony

vaknade imorse 8.10 av att solen lyste in i mitt rum o väckte mig sådär sommar-härligt ! himlen var alldeles blå o fin o ja va sjukt trött haha . kände dock att det inte var någon idé att somna om så låg o drog mig ett tag o pratade me syrran i telefon . därefter blev det lite frukost o kaffe på balkongen med en cigg - varför kan inte alla mornar vara såhär härliga för ?!

***

idag drar jag till Båstad ! ska bli såååååå skönt att komma härifrån ett tag , kommer nämnligen inte hem förräns på söndag :D yay ! så nu blir det packning men innan de tänkte ja bjuda på lite goa bilder från förra veckan när jag passade felly :)


älskling gungar

älskling cyklar o vinkar hej då för avfärd haha

snuttis sparkar boll (överaktiv ? nej absolut inte haha)

sötboll skulle baka en kaka till "bibbi me blomman" haha ♥

maskros blomman som felly gjorde till mormor :)



peace .


Kommentarer
Postat av: Ilda

Men då ska ju detta väder komma och förstöra allt haha!

Jag rings när jag e hemma gumman!

Puss på dig <3

2010-06-07 @ 12:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0