future sex love sounds

omg vilken dag , men jag älskar det :) även om jag klagar 24/7 så älskar jag mitt liv :) dock är det en enda sak ja önskar mer än något annat ; att ja fick träffa alla mina vänner oftare ! jag är såå glad att ja har vänner som förstår att man inte kan ses o höras varje dag men ändå alltid finns där för en . jag är glad att ha vänner som har ett eget liv o inte funktionerar för att man inte pratar me varandra o ses varje dag , även om jag helst av allt skulle vilja ses varje dag så hoppas ja alla inser en vacker dag att det tyvärr inte är möjligt .

i vilket fall som helst sitter ja här o försöker lägga in bilder från min nya telefon medans ja tittar på scrubs , dock går det sådär hahaha ja o tekniska prylar asså .. KATASTROOOF ! men förhoppningsvis har jag gjort rätt :D i nästa inlägg blir de bildregn people !!!




peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0