underbara måndag !

idag vaknade jag med inställning att allt är underbart ! det kändes awesome o det är min nya grej :) ja har fixat o donat hela dagen med saker inför skolan , hjälpt pappa med ärenden , ätit pannkakor med nea , ätit kebab o scchwwwazzchczhwald-tårta hos julie :D därefter blev det mys bio med nea , stef o jesper . jesper däcka o nea gapskratta åt en kommentar i filmen hon tyckte va jag i ett nötskal :P dom runt omkring måste ju trott vi va cp ? vilket vi iof är så whatever haha ..


lite bilder från den senaste veckan ;



"lilla" simba :)

min lilla snygging efter typ 119 glas vin haha

där hängde ja på en gigantisk affisch mitt i bergakungens sal liksom hihi

ett sött diadem ja fick av min mami :)






dags att söka lägenhet i malmö då ja !
peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0