seperationsångest

stefanie befinner sig just nu i norge och har fått ett jobb . emilie befinner sig just nu i egypten på semester med sin syster . julia o linnea jobbar . min bror jobbar & min syster börjar plugga till advokat . själv sitter jag hemma o planerar inför min flytt till malmö . egentligen är vi inte ifrån varandra , men ja har redan
seperationsångest ! :(
även om ja inte träffar alla mina vänner varje dag , ser dom varje dag eller pratar me dom varje dag så betyder det inte att dom inte finns i mina tankar 99% av min vakna tid . jag är en sådan typ av person som gör allt för att mina vänner ska må bra o dör hellre än ser nån olycklig , o det kan bli jävligt svårt att vara ett bra stöd för någon när man bor en ganska bra bit ifrån - men ja ska göra mitt bästa :)

HUR I HELVETE SKA JA KLARA MIG UTAN MINA GRODOR ?! telefonräkningen kommer ju lätt stiga me nåra tusen i månaden pga alla samtal vi kommer ha . jag kommer dö . aaaaaaaaah ! terapi nästa för att överleva ? jatack !



















i'm gonna miss u guys , a lot !
peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0