scones + dans = ♥

en ny dag har infunnit sig , känns lika tråkig som de flesta dagar i detta liv just nu men förhoppningsvis blir de bättre inom kort :) imorse åkte Sara hem , de va kul o ha dig här ett litet tag iaf gumman !! längre får de bli nästa gång när ja kommer till skåneland - då ska de röjas :D

***

snart kommer nea hit , vi ska baka scones o mumsa framför teven idag :D yay ! men nu måste ja in i duschen för ja ser galen ut haha inte okej ! en sak innan bara ja drar mig bara ;

JAG SAKNAR DANSEN ♥

det har bara gått 6 månader men det känns som en hel evighet sedan ja stod i en danssal o tog en klass för Zerjon eller Nina :( it sucks ! deras klasser liksom gjorde mig glad inombords på något vis , gav mig ett inre leende liksom - trots att det egentligen va dom värsta klasserna man kunde ta hahaha ni som har tagit klass för dom vet va ja menar :)
ja saknar inte bara dansen , ja saknar den gemenskapen som en gång fanns . jag saknar alla underbara människor som en gång fanns . jag saknar rutinen . jag saknar att ta 4 klasser i rad o va helt död . jag saknar allt gossip mellan dansklasserna om man för en gångs skull hade en lucka emellan . jag saknar allas nervositet innan uppträdande . jag saknar stunderna då vi flummat ihjäl oss o folk undrat vad-i-helvete-håller-dom-på-med? jag saknar hela grejen ! det är en livsstil men så kommer det nog aldrig att bli igen för mig , tyvärr . ja kommer aldrig att känna samma glädje över det då jag redan haft min tid med dansen . känns som om det är dags att göra det jag velat göra i så många år nu . det är min tid för det nu !
men fan va ja saknar ♥




100 år sedan ? haha eh jaaa heja danshuset !

inför salsa uppträdande ♥

b-girl

jag saknar alla busiga tider - nåt helt brutalt !



snacka om att man drar med sig en sjukt jävla massa underbara minnen :)
peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0