OMG

yes dear friends .. det är allt jag har att säga om många och mycket - Oh My fucking God !


igår kväll var det myys middag hos sosso som gällde . jag nea sosso o apo hade dubbeldejt med kycklingsallad , vitlöksbröd o massa massa vin ♥ i like ! därefter blev det avfärd mot vasastan där vi mötte upp stef för ytterligare några glas vin :) en riktigt bra kväll faktiskt , i'm blessed to have such good friends !


***


nu sitter jag hemma hos sosso o apo igen , vilket jag gjort hela dagen haha . idag har vi tryckt i oss allt från pizza till chips o godis - sånt där som hör till bakfylla ni vet :) nu e klockan ändå 1 o vi är ashungriga hahaha det är fel på oss :P anyways så kokar vi spaghetti hahaha MUMS ! fan v 10min kan vara en lång tid ibland asså haha .

imon blir de mysfrukost med mami o papi då ja ska baka scones , sen blir de chillilei i suppose . på måndag ska ja träffa gaby - världens bästa syster - o barnen såklart ♥ jag ska färga håret på henne , och även på mig själv då ja ser förjävlig ut med utväxt o annat som kan behöva fixas haha :)








peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0