nu ska ni få höra ..

.. om gårdagens totalt efterblivna utgång hahaha ! det började med en flaska rosé som nea tog med sig till min syster , där satt vi o vina oss litegrann tills amina o hennes kille kom o plocka upp oss . vi åkte därefter till nivå och fick höra på vägen dit att det va helt DÖTT . skit samma tänkt vi , som amina sa ; vi äger stan idag , okey ? yep de kan ja säga att vi gjorde hahaha eller trodde att vi gjorde iaf haha :P



det börjar med vin o drinkar i vanlig ordning , därefter hysteriskt mycke dans . eftersom ingen av oss hade me sig kamera igår har vi tyvärr inget bildbevis på den GALNA kinesen som stod o försökte imitera MJ på dansgolvet o skrek rakt ut mitt i låtarna - ett litet sånt där MJ skrik fast totalt efterblivet .
vi har heller inget bildbevis på kattorna som va DUMMA I HUVVET . en av brudarna går fram till vårat bord , böjer sig ner mot neas drink - OCH DRICKER UR HENNES GLAS ?! vad i helvete blev ju naturligtvis min reaktion , o i samma veva går ja fram o frågar va i helvete hon sysslar med ? hennes svar är då "förlåt ja tänkte mig inte för" .. näe gumman lilla det gjorde du verkligen inte - gå o köp en ny ! näe då har brudjäveln såklart inga pengar , men erbjuder sin halvadruckna avslagna carlsberg ?!?!?!?!?!??!! då tappade ja det o gick fram till en av killarna som står runt deras "gäng" o tar han i nacken o ba följ me här nu får du köpa en ny drink till min girl eftersom din efterblivna tjejkompis drack ur hennes drink o det är ÄCKLIGT ! haha det otroliga här är att han följer snällt med o köper en ny drink , utan att tjata emot! way to go !!!
 


efter diverse vinglas till så va klockan 3 o dags att gå hem . på vägen hem blev det naturligtvis sibylla - kan ju inte g hem utan fyllekäk fan haha . precis när vi är utanför ingången till sibylla så vurpar jag !!!! yes mina kära vänner jag vurpar rätt ner på arslet o glider omkring där en stund tills nea kommer till undsättning o hjälper mig upp haha . när ja väl kommit upp FLYGER jag framåt , o vurpar återigen . slår i armbågar o skrapar upp händerna o fick fan JÄTTEONT :( ajajaj ! hahaha dock måste de sett så JÄÄÄÄÄVLA roligt ut ! hahah lucky me att sibylla typ va tomt o att ingen stod omkring o skådade mitt fall hahahaa !




ja , så kan det gå när inte haspen är på !
peace .


Kommentarer
Postat av: sosso

SKRATTAR fortfarande åt det när du härmade honom! Fy fan asså! Galet roligt sjärten!

2010-01-29 @ 15:28:15
URL: http://vickeylicious.blogg.se/
Postat av: vickey

HAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAA men asså den killen tog fan första pris i idioti asså ja skämtar inte ! FÖÖÖR roligt :D

2010-01-29 @ 16:04:53
URL: http://vickeylicious.blogg.se/
Postat av: vickey

btw , varför har du länkat min blogg på ditt inlägg :P ?

2010-01-29 @ 16:05:16
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0