massa tråkigt text .. o inga bilder ? skitblogg .

i förrgår fastnade ja hemma hos min syster i soffan med kapten & cola , chips o teven . hihi så det blev ett stycke övernattning . igår va ja på torget halva dan me daniel , casper o felicia o fixa massa grejer , bl.a caspers glasögon som enbart haft en båge ett tag nu då den lille muppen är ute på galna äventyr , vilket resulterar i knäckta glasögon hehe . sen kom gaby hem o dom skulle hem till sina vänner på middag - då åkte jag hem .
därefter kom stef till mig o vi gick hem till magnus för ett stycke förfest innan utgång , sjukt busigt hihi . väl på nivå var det inte så jättemycke folk tyvärr , o stef va kanonpackad så vi vandra hem :/ förhoppningsvis är det mer folk ute idag , för ikväll blir det firande av min älskade julies b-day som är imorgon ! så alla partyglada kom till vasastan , för ikväll är sista dan då ja dricker alkohol innan ja ska ha en vit månad hahaha :D




näe fyfan vilket tråkigt inlägg . ja kompenserar för det imon med en SJUKT rolig bild på en person som kommer hata mig för att ja lägger upp den här ;) men det skiter jag i hahahahahhaaaaa - jag , elak ? nänä inte alls . nu ska ja hem till syster med familj o äta middag :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0