jiggellydiddelidooo

ja e sjukt sugen på jigglypuffs ! FAN .


igår mötte ja upp nea o jesper i stan .. vandra omkring ett litet tag osen mötte vi upp stef som körde oss hem till mig . därefter blev det pizza o en jäääääävla massa asgarv :D jesper + nea + vic = galen kombination . herrejävlar va vi har gapskrattat .. många interna skämt nu hihi - i like !

" varje helg står ja på alla fyra "
" det tar 1!5 dar att flyga till dig , men vi gör det !
vic säger e vi fulla tar det bara 2 timmar "

" kukövning "


HAHA ?


igår blev det utgång till vasastan , tanken var ETT glas vin . det blev typ 4632 st . hhaha . nea o ja toppa fyllan rätt rejält asså ! efter en rolig sväng på pustervik o därefter fyllekäk på BK , blev det en minst sagt slirig hemfärd ahahha dock alldeles för rolig .. att james spela in mitt fyllesamtal mitt i natten var ju också kul .. ännu roligare va de o lyssna på det idag ! hahaha not . jisses säger ja bara :D

***

ja o nea har legat i min säng heeeela dan verkligen , förutom den stunden då vi va nere på pizzerian o käka förut hahaha helt lovely . tanken var luckan ikväll , men vi banga den idén o kör big time på tisdag istället :)



den stora frågan är , varifrån kom den här ???




peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0