förbannad !

måste bara få skriva av mig , är du inte intresserad av att läsa/känna/lyssna på mina tankar så vänligen läs inte vidare ..


jag förstår inte hur man kan bete sig så som du betett dig ? nu snackar jag allmänt , inte bara mot mig . ja har fått reda på grejer som du gjort för lääängesedan , som du ljugit om . o du vet mycke väl vad jag pratar om ! ditt jävla svin , personer som du borde inte ens få vandra på denna jord . hur kan man medvetet göra någon illa ? hur kan man medvetet bete sig som ett svin o låtsas som ingenting ? hur kan man medvetet skada sina nära o kära ? vi öppnade upp oss för dig , vi har delat hur mycke som helst .. o du bryter bara sådär ? som om vänskapen vi hade inte betydde något ? uppenbarligen gick vissa andra saker före .. men så är det i din egoistiska värld , så länge du mår bra e allt okey .. inte konstigt att du itne har många vänner kvar ! tror inte det har slagit mig riktigt förräns nu , vilket jävla as du är . ska inte påstå att jag är ledsen över att vi inte umgås längre , då ja vet mycke väl hur dina aggressioner har påverkat både mig o andra negativt . ja ångrar inte att allt blev som det blev , vill bara att folk ska förstå att genom att såra någon skapar man inga minnen värda att hålla kvar i . tråkigt nog .. egentligen vet ja inte ens varför ja sitter här o ödslar tid o skriver ?

 du är inte ens värd det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0