värdelöst vs värdefullt

detta va sista gången ja "utsatte" mig för något liknande igen . jag pallar inte mer . folk som beter sig som svin kan väl helt enkelt inte bara komma nära mig ? inte ringa mig ? inte prata me mig alls - snälla ? ja orkar inte ha "vänner" som inte kan bete sig som normalt folk , som inte har moral eller som inte bryr sig om andras känslor . folk som beter sig illa , och som gjort det nyligen mot mig eller någon av mina vänner vet mycke väl va ja pratar om - n what makes u think u're so special ? hu ?


anyways .. till något mer värdefullt att lägga tid på ; julie fyller 19 idag , mina stora tjej :D hihi . världens finaste vän o diamant . vaknade upp hemma hos henne idag , av ett jävla kackel . 700 pers i en skokartong som sovit huller om buller = inte okej . därefter åkte ja hem o städade o fixade iordning lite här hemma . sedan kom nea o gjorde mig sällskap o vi har kollat film o haft det myyys - i like !











imon blir det full fart hela dan , därefter blir det tårta hemma hos julia ♥

peace .


Kommentarer
Postat av: nea

jag vill också ha tårta!!!

2010-01-10 @ 23:40:28
Postat av: vickey

såklart :D joina oss my love !

2010-01-11 @ 00:11:38
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0