damn u copycats !

ja e så trött på er så ja spyr !!! det har pågått så jävla länge nu o ja tycker faktsikt de kräver ett slut ! ni snor mina uttryck , försöker skaffa samma attityd som mig (vilket uppenbarligen inte funkar så jättebra) , ni diggar mina outfits - men kommenterar aldrig om att det är snyggt - men går sen o köper likadant själva . bläää i don't like !


jag är knappast ensam i världen om detta . jag vet många framförallt bloggerskor som folk tar efter , tänker inte nämna några men ja vet folk som tar efter andra nåt helt brutalt - o inte ens står för det ? haha pinsamt juu .. det finns många vackra tjejer där ute som får alldeles för lite cred för hur nice dom klär sig osv .. folk bara kopierar helt hämningslöst . uschuschusch ! i don't like at all .


jag skrev i ett tidigare inlägg i veckan om att man ska vara sig själv .. kan inte nån bara lyssna ? EN ENDA ? ge mig lite hopp om att det fortfarande finns värdighet i vissa ?! men de verkar inte så .. det blir nog inte bättre än såhär ., så antar att man helt enkelt får försöka ta de för va de e ;
en fet jävla komplimang
:)



ni copycats har alldeles för mycke ögon på andra än på er själva !!



peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0