brooke valentine - girlfight = klockren

igår hämtade ja o sosso lille timo när han va redo för hemgång på djursjukhuset .. sötboll med tratten runt huvvet hahaha min lilla trattkantarell :D därefter blev det hem till sosso för mat o tv tittande :)



efter det åkte jag hem o gjorde mig iordning , mötte därefter upp stef o vi körde en vasastan :) efter diverse glas vin o gaskrattande begav vi oss till lounge . det va helt okej faktiskt , bra musik o mycke folk . sjukt mycke destinys child igår hehe det gillar vi ! ja o stef hade typ foto session utanför vasastan igår haha men dom bilderna har stef så det kommer upp först stef har gett dom till mig :)



ikväll blir de mys hemma hos sosso me apo o timo ♥

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0