100116

idag är det lördag o ja har varit sjukt bakfull haha . det va dock en asgrym kväll igår , kan bero på att kvällen var väldigt spontan o galen :D haha men det gillar vi ! först va de vin o vin o vin hemma hos min bror , därefter blev det vasastan o därefter push ! till min stora förvåning spelade dom rnb o massa hiphop på push ? när ja kom upp för trappan o hörde jay-z tänkte ja ; what ? haha men it was fun :)




ikväll blir det nog ett stycke glas vin på vasastan för o säga "hejdå" till min älskade puff som åker imorgon :( damn honey i'm sure gonna miss ya ! ♥ fan :(




peace .


Kommentarer
Postat av: nea

HAHHAA "jag vägrar gå till push jag gör det inte"?? vag hände där... va gör du?? sviker du mig??



hhahaa

2010-01-16 @ 23:02:08
Postat av: vickey

hahahaha du fråga mig inte snuffi , ingen ville typ gå dit men av nån knasig anledning hamnade vi där anyway haha så kan de gå när inte haspen är på :P dock var det ju faktiskt kanonkul så det gjorde inte så mycke :D <3

2010-01-17 @ 14:03:08
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0