update !

nu var det ett par dagar sedan jag uppdaterade om mitt fullspäckade , helgalna liv :D

kan berätta att allt med jobbet har gått alldeles utmärkt så börjar imorgon 06.00 ! underbart haha . dock är det inventering som gäller så det blir en lugn o bra start :) så snart blir det hook med nea för ja ska sova hos henne inatt ! myyyyys ♥

de senaste 3 dagarna har varit GALNA ! i torsdags blev de chillilei med alldeles för mycke vin o busiga pojkar hos mig . haha så himla kul när alla ska börja mäta vem som är längst o grejer . mario vinner ju alltid ? fusk ! haha . iaf , efter vinvin o åter vin så blev de taxiresa in till stan för att utanför park lane vända hemåt i samma taxi haha ja o stef va inte på partey humör alls ? klockan va då typ 2 bara eller nåt så de blev tidig hemgång :)
i fredags vaknade ja o stef o va så SJUKT bakfulla . dock vaknade vi 10 typ o bestämde oss för att göra oss iordning o fräsa in till stan för att äta på paprika ! där mötte vi diana o samir som mådde halvbra efter gårdagens spektakel på park lane haha . efter mat , spya i brunnsparken o spårvagnsresa hem blev det mys hos mig . sedan blev det halvspontan utgång ! nea , stef , diana , samir & jag satt hos mig o förfestade för att sedan bege oss till vasastan . där mötte vi mongolid henke o hans vänner o jag o samir gick loss på att dansa salsa :D sedan blev det hysteri färd till avenyn & vidare till nivå . där mötte vi magnus som förstörde oss med whiskey shottar haha nea blev så jääävla packad :D tvärkul :D
vaknade dagen efter i frölunda , kalasbakfull haha . nea , john , stef n myself kicka till mcdonalds för att trycka pom fritts i mängder !!! sedan hooka ja me diana o efter vi gjort oss iordning begav vi oss till baskethallen för att se gothia - borås . gothia vann - heja heja :D sedan blev det (efter en galen hemfärd med snorungar a la förorten haha) crepes-stund för mig o diana hihi . MYS ! sedan låg vi raklånga i sängen då stef ringer o hetsar till utgång ! så det var bara att bättra på sminket o bege sig till vasastan för att hooka me stef o kajsa .. efter vinvin o åter vin (i vanlig ordning) blev det färd mot avenyn o av nån anledning gick vi till blvd ?! de va sjukt kul dock , där var alla goa dansvänner hehe träffa julie o ludde o massa roliga barn :) va dock lite för full för att dansa så det blev mest häng ute på terrassen med vin & cigg :) sedan blev det färd hem till julie , kanske inte den roligaste färden hem men mina hjärtan tog mig hem hel o det är jag glad för ♥ ni e bästast !

***


honey i just had to :D bästaste bilden ! hihi .


peace .


Kommentarer
Postat av: Didi

Fan vad underbart att kunna leva så galet. Själv saknar jag mitt lika galna liv. Festa loss och lev medans du kan.. :)



Ångra aldrig det gu gjort,ångra istället det du inte gjorde ;)

2010-02-28 @ 20:42:02
URL: http://didica.blogg.se/
Postat av: vickey

haha jaa du har så rätt ! o när bebis kommit till världen kommer du att ha de amazing :) jag e typ sjukt förväntansfull för din skull :D

2010-02-28 @ 21:23:42
URL: http://vickeylicious.blogg.se/
Postat av: vickey

haha jaa du har så rätt ! o när bebis kommit till världen kommer du att ha de amazing :) jag e typ sjukt förväntansfull för din skull :D

2010-02-28 @ 21:25:06
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0