underbara snöiga tisdag !

idag har varit en helt galet mysig dag ! den började med att ja mötte upp min syster o vi gick till affären för att köpa smask till dagens bus . därefter kom casper hem från skolan o gaby hämta felly från dagis . sedan blev det underställ o termobyxor o ut o köra i backen me stjärtlappen ;) hahaha att ja inte dog av skratt ! efter timmar av åk o bus i snön blev det varm choklad o en macka , just like the good old days :) saknar o va liten , allt va så bekymmerslöst o underbart då ! heeeelt underbart att se hur glada barn kan vara av lite snö asså , okey felly kanske är ett undantag där hahahaha men kasta snöboll tyckte hon allt va roligt :D



en bitter felly som inte ville åka mer efter typ 3 åk i backen hehe

full fart i backen !

haha fööör roligt !

älskling gjorde en snö-ängel

resultatet

min fina snölykta :D


***


efter detta galna äventyr blev det hemgång för att fixa till sig , därefter mysfika me mina fina tjejor på Franks's innan bus-bio :D vi såg "it's complicated" och i vanlig ordning gapskrattade vi mest i hela biosalongen hahahahaaa . jag älskar oss ♥ !


imon blir det uppstigning tidigt då ja ska färga håret , därefter hooka me sosso o nea o busa runt på torget då new yorker har "premiäröppning" imon :D YAY ! sedan ska ja hooka me siz o chilla biblioteket o hjälpa henne hitta böcker till skolan o även diverse stipendier vi ska söka åt henne !





peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0