turbulens bland känslorna

kände bara för att blogga om ett känsligt ämne ; cancer . jag vet itne riktigt va ja vill säga egentligen , men Yannick hade lämnat den här texten på sin status på FB ;

Idag är det Internationella dagen för att bekämpa cancer ... Till minne av dem som förlorade kampen mot cancer, och de som fortsätter kampen. Jag ber för ett botemedel. 92% av er kommer inte kopiera och klistra in texten till sin Facebook-profil status kommer du? Jag gjorde det, för dem jag älskar, Im Proud att vara en del av det!

jag vet som sagt inte egentligen vad ja vill säga , men people come on vi måste alla stötta varandra i svåra tider ! då min faster fick bröstcancer var det en jobbig tid för oss alla , men utan varandra går det inte att känna något hopp . att visa stöd & kärlek är så jävla viktigt så fort någon blir svårt sjuk eller råkar ut för något livsavgörande . antar väl egentligen att det ja vill säga är visa kärlek , det är de viktigaste av allt skulle ja våga påstå ! min faster klarade sig o lever idag men det finns många mammor , systrar & barn som går bort i cancer varje dag !!!

and it breaks my heart to see people pass away just like that :(



peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0