spårvagns beef !

inte så , men asså ja måste få skriva av mig . please please let me know om ni tycker raka motsatsen som jag eller personerna i fråga ja ska skriva om !

jag sitter på 1ans spårvagn på väg hem från basketen . jag hoppade på vagnen vid torget o 2 killar kommer på vid musikvägen . då jag glömt mina hörlurar hemma (god forbid i ever do that again!!!) hade ja inget annat för mig än o lyssna på deras kackel . först va de absolut inget nämnvärt , men efter vi stannat på marklandsgatan o dom observerar 2 tjejer som står o röker fick dom min uppmärksamhet rätt snabbt !
den ene av dom börjar babbla om att tjejer som röker är asäckliga o han skulle aldrig ta i en tjej som röker med tång . förståeligt - det luktar förjävligt . sedan börjar han babbla vidare om VARFÖR han aldrig skulle ta i henne med tång , o detta va för att tjejer som röker har absolut ingen intelligens .. tjejer som röker är dumma i huvvet för dom har fallit för grupptrycket , dom är dumma i huvvet för dom röker hellre än går i skolan o dom röker hellre än "gör det dom ska" . då undrar jag bara ; exakt VAD är det meningen att tjejer ska "göra" ? och vem fan är han o döma en person som röker ? tror han att han är kändis eller ??
kacklet fortsatte naturligtvis om att folk i allmänhet som röker är absolut inte intelligenta nånstans eller kreativa . då kom ja o tänka på mina föräldrar - som röker . pappa är typ den smartaste jag vet , mamma är den mest kreativa människa på denna jord . kan han då snälla förklara för mig hur det går ihop ? jag va fööör nära att vända mig om o fråga vad han grundade sina funderingar på - men sen ångrade ja mig o tänkte näe , alla har rätt att ha sin egen åsikt o alla får göra precis vafan dom vill . DÅ kläcker en av idioterna denna ;

kolla t.ex den killen där borta som står o röker , hur äcklig är inte han ? asså ja har fan lust att gå fram till honom o ge han en fet jävla smäll o kasta iväg den äckliga ciggen o säga "fuck u" till honom . han lär ju spöa mig men det skiter jag i då spöar jag tillbaka !

JAG TAPPADE HAKAN min kära vänner !!! denna kommentar kläcktes hållplatsen innan min , så ja förberedde en cigarett .. tände den precis utanför rutan där dom satt , knackade på rutan o när ja fått deras uppmärksamhet blåste jag ut röken "mot dom" på rutan . därefter gav ja dom ett flin som är utom denna värld hahaha och då får ja väääääääärldens jävla blick tillbaka . hahaha OH MY GOD så jag bara - som om jag inte varit med om nog idag ??





peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0