song and video of the day !

denna äran att få väljas som song of the day av mig idag går till en kille från angered som mer o mer uppmärksammas inom svensk hiphop ! han kallar sig för Adoo & har nyligen medverkat i en intervju i Kingsize Magazine ( artikeln hittar ni här http://www.kingsizemagazine.se/Profile.aspx?ArtNo=14299 ) . låten jag valt idag är en feat med Sam-e från Medina , den är riktigt nice :)




glöm INTE att besöka hans hemsida http://mradoo.se :)

***

video of the day går till Beyoncé , inget ovanligt att hon får vara med haha . hon är verkligen the Queen & det finns ingen annan som gör det som hon !!! alla som känner mig vet att jag älskar live musik o framförallt Beyoncé live ! hon är AMAZING ! denna videon som ja valt att lägga upp idag är en tribute som Beyoncé gjorde till Tina Turner 2oo5 , asså jag dör ! varför kan inte jag få vara henne för en dag ?





music is my everything ♥





peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0