looking back ..

vet inte riktigt varför men det kom upp massa gamla minnen precis .. sitter här o lyssnar på akon - mama africa & ne yo - lonely , dom 2 låtarna gick alltid på repeat under min buss resa på väg till jobbet sommaren 2007 . då jobbade jag på intersport med mitt cp barn henke o min gulletuss tilda , o såklart robin the mupp o peter min lilla sparv haha .
GALET hur mycke ja saknar dom tiderna , det känns som att när ja tänker tillbaka så va hela den tiden så bästast . speciellt sommaren 2007 , det va nåt som va så jävla bra då .. tiderna då ja o anna åkte ner till malmö för o festa , tiderna då vi flumma sönder på danshuset , tiderna då alla var ett härligt gäng , tiderna då jag mådde helt stört jävla bra .
säger inte att ja mår dåligt nu , ja känner bara inte samma glädje . tror det beror på att ja inte har någon rutin i vardagen .. jag är en sådan person som måste ha någorlunda rutin på jobb o träning för att överleva o vara lycklig . sen har det nog med o göra att många vänner har lämnat göteborg för att åka till andra ställen för o jobba o plugga osv . många går vidare - själv är man kvar här ?! näe usch .. malmö here i come !!!





i need something new , something old .. something that's me .
peace .


Kommentarer
Postat av: Anonym

va snygg du var(är) viktoria! irriterat med stavningen?

2010-02-05 @ 19:29:09
Postat av: vickey

irriterat med stavningen ? du syftar på viKtoria eller ? hahaha svar ja ! vem du nu är ...

2010-02-06 @ 16:57:58
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0