party like a rockstar !

yes that's what i'm doin ! me n my ladies are rockin avenyn once again :)

igår blev det mysmiddag @ vasastan med vin , därefter en sväng hem till emmi , därefter in till stan igen o mer specifikt till lounge .. en riktigt rolig , busig o efterbliven kväll hahah i vanlig ordning :D


nea love n me @ vasastan

mina gullefjun

**

nu sitter jag här i väntan på sosso då hon ska låna en klänning av mig ikväll . vi ska ut till sherwoodskogen o köra partey a la frölunda style - BIG TIME ahahahaha jag kommer ha träningsvärk av allt gapskratt imorgon :D lovely !


MITT LINNE ÄR ÅTER FUNNET ! mamma hade busat o lagt undan det ..
så här ser jag ut just nu och ja e jävligt taggad för att bli aspackad ikväll !
känns fint hahaha . ska supa henke under bordet , ajjemän !



denna låten går på repeat all day looooong ♥




peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0