oh , du underbara champagne !

sitter här i köket o flummar för mig själv med min champagne hihi . lyssnar på kesha - kiss n tell o skrattar lite inombords åt folk som betett sig som svin på senare dar . jag må ha skrivit elaka saker om er här på min blogg o tänkt ännu värre om er än va ja skrivit .. men de gör inget , tycker bara det är kul såhär i efterhand när ilskan har lagt sig .. att skratta åt er känns bara asgött :D

ikväll blir det middag á la nåt smarrigt med sosso o apo o nea ♥ sosso o apo firar 4 år tillsammans - GULLIGULL ! världens sötaste par , yes it is !!! middag o vin , det gillar vi .. sedan blir det hook med världens bästa stef som kommer hem från oslo dagen till ära ! ♥ vart vi ska gå eller va planerna är , ja det vet nog egentligen ingen - men jag älskar det :) spontanitet är bra !

***


ett ego kort ja tog på mig själv förra lördagen , min tröja är dock försvunnen ?
min fråga är då litegrann hur i helvete de gick till ?!

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0