MYS !

denna dagen har varit jättemysig ! idag har det varit neas födelsedag :) min lilla älskling är 22 nu hihi shit dagarna och åren bara går .. helt cp . snart är man väl 30 , galet så fort tiden bara går !

jag har chillat me sosso hela dan , tills nea slutade jobbet . då kom hon o stef & plocka upp mig o sosso för hemfärd till sosso , där gjorde vi SMARRIGA pannkakor samt chillade teve ett tag . därefter blev färd för mig o nea mot julie där vi sitter nu . vi har mys o girltalk i sängen = lovely .

***

imorgon blir det date me nellie love , sen hoppas ja även att dom ringer angående jobbet !!!

nu spelas för övrigt fugees - killing me softly på mtv - ÄLSKA ♥




peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0